Fleksibelt standardsystem...
ERP systemet i alle vores løsninger er Visma Business - markedets absolut mest fleksible virksomhedssystem udviklet af Visma Software, Nordens største udbyder af økonomisystemer
Mange gange er den rigtige løsning en kombination af flere så Kontakt os for et uforpligtende møde.
Læs mere om Visma, Nordens største udbyder af økonomi- og ERP-systemer
ERP i Cloud
Visma Business i Cloud, men med alt den fleksibilitet der kendetegner Visma Business
Entreprisestyring
Kendetegnet ved omfattende og komplekse opgaver i en tidsbegrænset periode, med delfakturering og med mange ændringer i.f.t. udgangspunktet.
Serviceordrer & -kontrakter
Handel med øl, vin og spiritus kræver afgiftshåndtering
Kendetegnet ved håndtering af komplekse afgiftsberegninger og elektronisk kommunikation med SKAT og kunder.
Ordre- eller serieproduktion med styklister
Kendetegnet ved en hverdag, hvor der skal holdes styr på mange detaljer samtidigt med at forudsætningerne løbende forandrer sig.
Sager, frister, dokumenthåndtering og tidsregistrering
Indkøbs-, lager- og salgsstyring, evt. integration til Webshop
Kendetegnet ved store mængder af produkt og lagerdata og hvor leveringssikkerhed er af afgørende betydning, evt. integration mellem økonomisystem og webshop så data kun registreres ét sted.
Vognmandsløsning
Et enkelt, brugervenligt og fleksibelt system, skræddersyet til vognmandsforretninger, fragt- og flytteforretninger, lagerhoteller og affald. Systemet indeholder alle de elementer transportbranchen har behov for i hverdagen bl.a.
Mobil registrering af tid og materialer
Direkte opdatering af time- og materialeforbrug i Visma Business fra mobiltelefon eller tablet. Brugere oprettes og vedligeholdes i Visma Business, ingen mellemliggende databaser eller integrationer.
Grundinstallation Kr. 8.000,-
Kr. 49,00 pr. bruger om måneden.
Har du styr på kunderelationerne
SuperOffice holder styr på alle kunder og kontaktpersoner. Kontakt historik som giver et samlet overblik over kommunikationen med dine kunder, samt mulighed for opfølgnings flag og tidsstyrede opgaver til næste kontakt. Funktioner til Logning af e-mails og dokumenter, således at alle relevante dokumenter er samlet på et sted.
Desuden holder SuperOffice styr på dine tilbud, når du opretter et nyt tilbud er det automatisk knyttet til din kunde, og med pipeline styring giver det et overblik over hvilke tilbud, der er ude i markedet.
Superoffice er integreret med Visma Business så du får en helheds løsning med mindre dobbelt arbejde
Får du nok ud af dine data
Visma Reporting er en komplet webbaseret rapporteringsløsning til Visma's ERP produkter. Med en enkel brugergrænseflade og tilgængelighed for alle er tiden inde for selvbetjening.
Mange virksomheder oplever at enkelte ansatte må bruge meget tid på at formidle rapporter til andre som ikke har tilgang eller kompetence til at gøre det selv.
Andre oplever at det er vanskeligt at tilbyde de ansatte enkel tilgang til den information de ønsker fra de forretningssystemer virksomheden benytter.