6

Visma Business

Fleksibelt standardsystem...

 

ERP systemet i alle vores løsninger er Visma Business - markedets absolut mest fleksible virksomhedssystem udviklet af Visma Software, Nordens største udbyder af økonomisystemer

Mange gange er den rigtige løsning en kombination af flere så Kontakt os for et uforpligtende møde.

 

Læs mere om Visma, Nordens største udbyder af økonomi- og ERP-systemer

 

Visma Business Online

ERP i Cloud

 

Visma Business i Cloud, men med alt den fleksibilitet der kendetegner Visma Business

 

Læs mere om Visma Business On-line

Visma Projekt

Entreprisestyring

 

Kendetegnet ved omfattende og komplekse opgaver i en tidsbegrænset periode, med delfakturering og med mange ændringer i.f.t. udgangspunktet.

 

læs kundehistorie her.

Visma Service

Serviceordrer & -kontrakter

 

Systemet indeholder en lang række praktiske funktioner til håndtering af serviceopgaver og servicekontrakter, og med automatisk frigivelse af opgaver til fakturering er gennemløbstiden for serviceopgaver er nedbragt til et minimum, hvilket forbedre virksomhedens likviditet.
  • Automatisk måneds-, kvartals- og årsfakturering af kontrakter.
  • Automatisk oprettelse af næste kontraktbesøg.
  • Fuld historik på alle servicerede enheder sikrer tætte kunderelationer.

 

Visma Vin & Spiritus

Handel med øl, vin og spiritus kræver afgiftshåndtering

 

Kendetegnet ved håndtering af komplekse afgiftsberegninger og elektronisk kommunikation med SKAT og kunder.

 

Visma Produktion

Ordre- eller serieproduktion med styklister

 

Kendetegnet ved en hverdag, hvor der skal holdes styr på mange detaljer samtidigt med at forudsætningerne løbende forandrer sig.

 

læs kundehistorie her.

Visma Advokat

Sager, frister, dokumenthåndtering og tidsregistrering

 

Business Cubes har i samarbejde med danske advokatvirksomheder tilpasset skærmbilleder og funktionalitet, så standard løsningen fremstår som en lettilgængelig og alligevel meget branchespecifik løsning. 
Time-/Sagsstyring med
  • Frister
  • Timeforbrug
  • Dokumenthåndtering
  • Klientkonto
  • Fakturering

Visma Handel

Indkøbs-, lager- og salgsstyring, evt. integration til Webshop

 

Kendetegnet ved store mængder af produkt og lagerdata og hvor leveringssikkerhed er af afgørende betydning, evt. integration mellem økonomisystem og webshop så data kun registreres ét sted.

Visma Transport

Vognmandsløsning

 

Et enkelt, brugervenligt og fleksibelt system, skræddersyet til vognmandsforretninger, fragt- og flytteforretninger, lagerhoteller og affald. Systemet indeholder alle de elementer transportbranchen har behov for i hverdagen bl.a.

  • Online booking
  • Lagerhotel
  • Materialeregnskab, vognregnskab, zoneregnskab m.m.
  • Indberetning af affald det offentlige (STANDAT)
  • Track & trace, med mulighed for elektroniske kørelister og stregkode scanning.

iBCWeb

Mobil registrering af tid og materialer

 

 

Direkte opdatering af time- og materialeforbrug i Visma Business fra mobiltelefon eller tablet. Brugere oprettes og vedligeholdes i Visma Business, ingen mellemliggende databaser eller integrationer.

Grundinstallation Kr. 8.000,-

Kr. 49,00 pr. bruger om måneden.

 

SuperOffice

Har du styr på kunderelationerne

 

 

SuperOffice holder styr på alle kunder og kontaktpersoner. Kontakt historik som giver et samlet overblik over kommunikationen med dine kunder, samt mulighed for opfølgnings flag og tidsstyrede opgaver til næste kontakt. Funktioner til Logning af e-mails og dokumenter, således at alle relevante dokumenter er samlet på et sted.

Desuden holder SuperOffice styr på dine tilbud, når du opretter et nyt tilbud er det automatisk knyttet til din kunde, og med pipeline styring giver det et overblik over hvilke tilbud, der er ude i markedet.

Superoffice er integreret med Visma Business så du får en helheds løsning med mindre dobbelt arbejde

Visma Reporting

Får du nok ud af dine data

 

Visma Reporting er en komplet webbaseret rapporteringsløsning til Visma's ERP produkter. Med en enkel brugergrænseflade og tilgængelighed for alle er tiden inde for selvbetjening.

Mange virksomheder oplever at enkelte ansatte må bruge meget tid på at formidle rapporter til andre som ikke har tilgang eller kompetence til at gøre det selv.

Andre oplever at det er vanskeligt at tilbyde de ansatte enkel tilgang til den information de ønsker fra de forretningssystemer virksomheden benytter.